Με πλαστά χαρτονομίσματα διασκέδαζαν 4 Ολλανδοί.. στη Χερσόνησο!
Η μπίρα…βοηθάει τα οστά!
Posted on 10. Feb, 2010 by kostantina_tz in 06 ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΙΑ
Σύμφωνα με μια μελέτη του Τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων του Πνεπιστημίου της Καλιφόρνιας, η μπίρα βοηθάει τα οστά να διατηρούνται γερά.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες του συγκεκριμένου πανεπιστημίου, η μπίρα είναι πλούσια σε πυρίτιο και βοηθάει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, καθώς το πυρίτιο είναι ουσιώδες στοιχείο για την πυκνότητα των οστών.
Οι ερευνητές εξέτασαν 100 μάρκες μπίρας και έλεγξαν την περιεκτικότητά τους σε πυρίτιο ανάλογα με το είδος και την προέλευσή τους. Η μελέτη, που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of the Science of Food and Agriculture (Επιθεώρηση της Επιστήμης των Τροφίμων και της Γεωργίας), κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η περιεκτικότητα της μπίρας σε πυρίτιο κυμαίνεται από τα 6,4 μέχρι τα 56,5 χιλιοστόγραμμα ανά λίτρο. Η μέση πρόσληψη πυριτίου σε καθημερινή βάση από τα τρόφιμα κυμαίνεται μεταξύ 20-50 χιλιοστόγραμμων.
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι μπίρες τύπου pale ale (”αφροζύμωτη”) έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε πυρίτιο ενώ οι μπίρες χωρίς αλκοόλ, οι ελαφρές λάγκερ και οι μπίρες από σιτάρι τη χαμηλότερη.
Ο ερευνητής Τσαρλ Μπάμφορθ είπε πάντως στους δημοσιογράφους να μην πάρουν πολύ σοβαρά τα συμπεράσματα της έρευνας αφού στη μελέτη εξετάστηκαν οι μπίρες, όχι όμως και οι ασθενείς, ούτε εξετάστηκε η οστική πυκνότητα.
ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ-ΡΟΙΤΕΡ

